توی دادگاه عشقت منو محکومم کن

منو از داشتن هر چی عشق محرومم کن

حبس ابد ببر برام هر چی بگی من حاضرم

به خاطره دوس داشتنت تا چوبه ی دارم میرم

خودم می خوام پیش همه به جرم اقرار کنم

هر چی گفتم حقیقته دوباره تکرار کنم

توی دادگاه عشقت عاشقی جرم منه

حکم اعدام زیر بارون عاقبت دوس داشتنه

توی زندون خاطراتت تنها همدم منه

دل بی رحم تو سنگه منو اتیشه میزنه

اما فکر نکن یه لحظه ام زیر حرفم میزنم

زیر شنکجه ام که باشم از تو دل نمی کنم

رو در و دیوار زندون اسم تو حک میکنم

اگه جون ندم از عشقت به خودم شک میکنم

روز موعد رسیده روز رهایی از تن

اوج معراج یه عاشق لذت از عشق مردن

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

حکم اعدام زیر بارون عاقبت دوس داشتنه زیبا مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد